Tilaus on tänään varmistettu lähteväksi, mutta odottelen vielä Pepeltä vastausta siitä postituksesta, että a) tuleeko lisäsäästöä b) onko mahdollista...

Suurimmalta osalta mulla onkin jo kaikki tiedot, mutta joiltain saattaa puuttua osoite tai muuta. Ja jos yhteen osoitteeseen stadin päässä lähettäminen ei onnistu, niin sitten kyselen ne loputkin. Ellei Pepe halua hoitaa sitä itse siinä vaiheessa, kun on toimituksen aika.

Myöskin toimitusaikaan odotan vielä vastausta.

Ja kuten tämän palstan pepe totesi, eiköhän hinta myöhemmin ole normi mto-hinta, elleivät sitten tee tätä osaksi normaalia valikoimaa.

Tällä hetkellä osallistujia on yhteensä 10, hyvältä siis näyttää. Vielä mahtuu, jos on nopea, eli infot mulle.
Pari vastausta kysymyksiin.

1. Toimitusaika noin 10-12 viikkoa. Eli joululahjapakettiin saanee nämä kääriä.

2. Toimitus myös yhteen osoitteeseen on mahdollista ja Pepe ei nyt suoraan sanonut minkä verran se tuo hintaa alaspäin, mutta totesi näin: "If you decide to ship in bulk, please provide me an address and let me check which would be the price, but for sure it will be cheaper."

Ajattelin nyt tehdä niin, että annan toimitusosoitteeksi omani niiden osalta, jotka asuvat pk-seudulla ja siitä sitten nouto / jako-menetelmällä eteenpäin. Jos joku ehdottomasti haluaa kengät omaan osoitteensa, niin laittakoon vielä viestin meikäläiselle. Tai vaihtoehtoisesti jos joku tietää reissaavansa ahkeraan Helsingissä ja haluaa ne toimitettavan sinne.


Ja kuitenkin esitettiin vielä yksi lisäkysymys. Halutaanko pohja "single rubber sole" vai "double rubber sole", jolloin väliin tulee 2mm paksu "leather midsole"

Nopeat kannanotot sallittuja. Itse kallistuisin tuohon "doublen" kannalle.
4/4 vastausta tähän mennessä riittää siihen, että tuplalla mennään, jotta saadaan nyt kenkien valmistusprosessi käyntiin.

Kaikilla tavoin varmasti parempi vaihtoehto.
Viimeisimmät viestit vaihdettu Pepen kanssa.

Yhteistilaus olisi tarkoittanut, että käytännössä kaikki paketit olisi pitänyt laittaa samaan osoitteeseen, hinta olisi tällöin ollut 10e / osallistuja. Niinpä ilmoitin, että parempi kun lähettävät paketit jokaiselle omiin osoitteisiin (postitukset Suomessa olisi joka tapauksessa sitten kalliimpia). Hintaan tuolla nyt ei ole kuin tuo 10 euron vaikutus.

Piakkoin pitäisi alkaa maksutietoja tulla sähköposteihin.
^Jees, kiitos infosta, olin kokonaan unohtanut koko kimppaposti-ideoinnin - olis omalta osalta ollut vähän fifty-fifty, duunimatkat tulee tehtyä Espooseen (joskus Kampin läpi) täältä Nummelasta, joten vähän olis ollut mutkikkaampaa päättää että ottaako paketin himaan vai ei. Tosin, kymppi nyt ei kauheesti loppupeleissä tunnu kun näihin rättipeleihin lähtee mukaan.

Ja btw, tänne kolahti ainakin rahanpyyntömaili just tovi sitten, maksoinkin pois.
Tänne kanssa tuli maksupyyntöö. Maksan kun pääsen vähän paremman netin ja koneen ääreen, jahka oon takasin etelämmässä täältä korvesta.
Vaikea toki sanoa, että mitä tästä sitten tulee, mutta alla Pepeltä tänään tulleita kuvia...

Kuva

Kuva

Kuva


Kuva

Kuva

Väri ei siis ole sama kuin lopullinen valittu snuff suede, vaan joku "left over"-palanen :D
Ei yllättäisi kauheasti, jos jollekin kimppaan osallistuneista käy niin hyvä tuuri, että saa nämä left over kengät..
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.