No jos mainitsee #tyylit.fi-tilauksen, niin eiköhän mies tiedä, että mitä tarkoittaa, jos yhteydessä haluaa olla.

Aiemmin ketjussa mielenkiintonsa ilmoittaneet voisi myös hihkaista, että vieläkö on kiinnostusta vaiko ei. Kuutta paria pidän itse miniminä, että tällaista kannattaa lähteä toteuttamaan.
Mäkin voisin hypätä tähän PTB-junaan niin saadaan tilaus kasaan. Kannatan kans sky weltiä ja stadin porukan yhteistä toimitusta, jos posteissa säästää.
Tällä hetkellä 6 tilaajaa, joten tilaus saadaan kyllä toteutettua.

Jokainen vois vielä laittaa mulle yksityisviestillä / meilillä (dresslikea@gmail.com) omat yhteystietonsa, haluamansa kengänkoon sekä mahdollisen kengän sisään tuleva tekstin (nimikirjaimet tai jokin muu lyhyt tunnus).

Ja toki vielä ehtii mukaan, jos halukkuutta on.
Lisätietona vielä tässä vaiheessa, että maksut siis 50% etukäteen ja 50% ennen lähetystä, kun kengät on valmiina.

Ja jokainen maksaa siis itse omansa, joka toki helpottaa järjestelyä. Kysyn vielä hommat noiden postitusten osalta.
Meerminillä on koko porukka ens viikon lomalla. Tästä johtuen ei omasta mielestäni ole järkeä laittaa tilausta eteenpäin vielä tämän viikonlopun aikana, kun homma ei kuitenkaan mihinkään etene.

Otamme siis vielä viikon aikalisän, kyselen Pepeltä vielä arvion mahdollisesta tilauksen valmistumisajasta.
Onks joku (tai jaksaako järjestäjä) kysynyt että saako näillä spekseillä kenkiä myöhemmin vielä jos vaan sanoo että haluun tämmöset Tyylit-kengät? Just nyt pitää vähän kattoa rahankäyttöä. Kuumottais, kuumottais mutta pitää varmaan himmata vähän.

Ja tilauskin tais jo lähteä anyways.

// Niin ja jos saa näillä spekseillä myöhemmin niin mitä kengät sillon maksaa.
Arisalmi kirjoitti:Onks joku (tai jaksaako järjestäjä) kysynyt että saako näillä spekseillä kenkiä myöhemmin vielä jos vaan sanoo että haluun tämmöset Tyylit-kengät? Just nyt pitää vähän kattoa rahankäyttöä. Kuumottais, kuumottais mutta pitää varmaan himmata vähän.

Ja tilauskin tais jo lähteä anyways.

// Niin ja jos saa näillä spekseillä myöhemmin niin mitä kengät sillon maksaa.



Tietääkseni vielä tänään ehtii mukaan. Sitäpaitsi kengät maksavat vain kaksi kertaa sata euroa eli periaatteessa vain sata euroa.

Myöhemmin tilattuna hinta taitaa olla lähempänä 400 euroa.
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.