Sain just tänään muistikorttini takas, joten kuvia ensinnäkin luvassa Trunkista illalla.

Toisekseen, kunhan saan lyhyen raportin blogin puolelle, ni laitan Pepelle meilin ja ajattelin samaan lyödä tämän kiinni.

Vielä kertauksena:

- Plain toe blucher
- 5-eyelets
- Rui -lesti
- Snuff suede (Tähän voi vielä esittää vaihtoehtoisen värin)
- dainite pohja
- Ei pipingia
- Muita huomioita?

Kysyn nyt hinnat niin, että jos saadaan 6 tilaaja / 10 tilaajaa, koska sen verran varmaan vois saada kasaan. Katotaan, jos heittää sitten tonne toiseen ulottuvuuteen tiedon vaiko ei.
Olen myös ymmärtänyt, että Meerminiltä saa MTO:t muokatuilla lesteillä. En kyl tiedä ollenkaan muokkauksesta aiheutuvia lisäkustannuksia.
Pepe kirjoitti:Olen myös ymmärtänyt, että Meerminiltä saa MTO:t muokatuilla lesteillä. En kyl tiedä ollenkaan muokkauksesta aiheutuvia lisäkustannuksia.


Joo, kyllä saa. Olikohan se 100e lisähintaa. Tai 150e.
LA// kirjoitti:
Pepe kirjoitti:Olen myös ymmärtänyt, että Meerminiltä saa MTO:t muokatuilla lesteillä. En kyl tiedä ollenkaan muokkauksesta aiheutuvia lisäkustannuksia.


Joo, kyllä saa. Olikohan se 100e lisähintaa. Tai 150e.


Lähdetään sit SF:n derp -linjalle ja muokataan Rui Barrieksi ja pyydetään tästä kimppa-ale.
Kiinnostas kyl muuten, mutta jotenkin toi Rui ei sytytä. Klassinen dilemma, ostaako se mitä haluaa (Alden, Tricker's tms.) vai kohtalainen korvike...
Viestittelin Meerminille, johon Sandro vastasi muilta osin, mutta ilmoitti että Pepe palaa asiaan tämän tilauksen osalta.

Jäämme odottamaan siis. Alla olevaan jos on kommentteja / ideoita, poimin mallin SF:n puolelta. Helpompi sit kommunikoida Mallorcan suuntaan.

Collection: Made To Order
Style: 5-eyelet plain toe derby
Last: Rui
Upper Leather: (Janus Calf) Snuff Rapello Suede
Lining: Navy(??)
Construction: GY-2/ Handwelted
Sole: "Meermin Custom Rubber sole"
Sole finishing: ?? (ei ilmeisesti tarpeellinen, koska dainite)
Welt: Flat
Edge finishing: Matching with the uppers
Eyelets: 5
Custom Text in shoe: Customers choice
Custom Text on sole: Customers choice

Muuta?
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.