Yep,

no niin kiinnostusta siis on, pitäisi laittaa kohtapuolin tilausta, että saisi kengät kesäksi. Odotellaan mikäli DLA:lla on jotain sanottavaa Carminan MTO palvelusta. Mulle käy hyvin myös Alcudia lesti. Oleellista on se, että mikä toimisi parhaitan juuri tupla-monkissa.

Mun mielestä toi Crocket & Jones x Frans Boone (hand-grade) on makein tuplamonk ikinä, mutta hintakin on tosi kova, ja nahkapohja on mielestäni double-monkissa vähän niin ja näin. Double monk on mielestäni täysin katujalkine, etenkin mokalla, ja katujalkineelta vaaditaan enemmän kestävyyttä, etenkin stadin katuja tarpoessa.
Nää on sitte kapeita lestejä matalalla instepillä (ainakin simpsonin instep on matala) ja jalasta riippuen voi olla sen -0,5-1 kokoa normaalista. Eli jos meermin new rey ei mene niin nää voi molemmat unohtaa.
SF:llä näytti siltä että joillekin Simpson on tts, joillekin ei. Mulla on hyvin pitkälti kaikki kengät UK8 ja normileveys, eikös mokan pitäs venyä pintanahkaa enemmän käytössä? Enfieldien instepin havaitsin alkuun matalaks, mutta sekin muokkautu sitten suht nopsaan.
Mä oon saanut Simpson mokkia ja Uetam mokkia venytettyä aika hyvin laittamalla pohjalle kaksi pohjallista, kärkeen rättiä tiivistämään kärjen ja lepolesti väkisin sisään.

Simpson on mielestäni vähän "normaalia" pidempi (en ole mitannut millintarkasti) ja tämän vuoksi siinä voi ottaa hieman pienemmän koon jos varpaat mahtuvat muuten toe boxiin. Voi olla hyvä vaihtoehto ottaa vähän snadimpi, jos on kapea kantapää, koska tossa Simpsonissa tuo kantakuppi ei ole mikään slimmi. Eli mun mielestä vähän kehitysvammainen lesti kapealle jalalle, koska siinä ei kaikki muotoilin palikat ole ihan kapean jalan mukaisesti tehty. Tässä mielessä New Rey parempi.
Tsekkasin juuri Ohituskaistalle -blogin AS:n Snuff Ramsay't. Näytti todella kovilta. Dainite pohjalla toimii hyvin. AS:n MTO palvelu lakkautettu, joten fiksuin vaihtoehto, jonka keksin on Snuff Monkit Carminan Alcudia lestillä. Monta meitä nyt in it (to win it)?
Löysin kuvia Alcudiamunkeista, on kyllä perhanan nätit. Toinen solki jääny pois mutta malli lienee muuten sama kuin tuplissa.

Kuva

E: Ja tosiaan mukana kyllä kunhan hinta pysyy kohtuullisissa rajoissa.
Viimeksi muokannut Suavo, 21 Maalis 2014, 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikäköhän väri tossa on... Ylivalottunut brown suede (se on oikeasti todella tumma) vai onko toi snuff?

Kyllä mä tollasiin tupliin lähden hinnan ollessa hyvä, mutta noi single strapit olis vielä kovemmat. Ei jengi tollasista olis kiinnostunut?

Eikös nää voi hoitaa suoraan Carminan kautta tällaset foorumi MTOt? Fygyt vaan Espanjaan ennakkoon ja odottelemaan.
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.