Todella hyvä toi 991-postaus (vaikka ite ko. kenkämallin käyttäjä olenkin).
Hyvää analyysia ja toi rakenne et enin osa tilasta käytetään viitekehykseen ja pohjustukseen toimii just hyvin.
Erik kirjoitti:Todella hyvä toi 991-postaus (vaikka ite ko. kenkämallin käyttäjä olenkin).
Hyvää analyysia ja toi rakenne et enin osa tilasta käytetään viitekehykseen ja pohjustukseen toimii just hyvin.


Kiitos! Kengistä kirjoittaessa ei oikein muunlaista rakennetta voi käyttää, jos ei vain laita iso kasaa kuvia. Tuskin ketään kiinnostaa tekniset detaljit. Fiilis ja ulkonäkö. Nimenomaan fiilis johtaa siihen, että esimerkiksi rumat kengät kiinnostaa. Toki taustalla on se, että sellaiset on cool juuri nyt, mutta oli mielenkiintoista pohtia yleisemminkin rumuutta. Samalla pääsi lukemaan mielenkiintoisia ajatuksia. Siitä sitten päästiin pohjustamaan ja asettamaan viitekehys analyyseille, jonka pointti ei ollut juuri näissä kengissä vaan rumuus ja sen vaikuttavuus ylipäänsä. Jos ei mitään hauskaa keksi, niin voi kokeilla pseudosyvällistä analyysointia.
Toisaalt näkisin tossa mahdollisuuden jonkinlaiseen meta-analyysiin. Syyllisyydessä piehtaroivaa reflektointia mieheydestä, irrallaan varsinaisen tapahtuman kontekstista.

Juban uusi kirjoitus oli hyvä äläys. Olisin tosin lukenut kernaasti 3 x pitemmän.
Erik kirjoitti:Juban uusi kirjoitus oli hyvä äläys. Olisin tosin lukenut kernaasti 3 x pitemmän.

Sama. Tempaisi mukaansa, mutta jäi vähän kesken. Selvästi löytyy sanottavaa aiheesta josta minulla ei ole hajuakaan.
Menen tässä varmaan nyt johonkin levelöintiin, mutta Juuson vuodatukset ihmetytti viimeisimmässä postauksessa. :D
Harmi juttu jos digailee vaan siitä haippikamasta, mutta eikös silloin itsekin kuulu tähän porukkaan?
Viimeksi kun tarkistin niin haippikaman ulkopuolellakin on paljon siistejä juttuja vielä olemassa.
Jos resell kulttuuri on levinnyt niin se tarkoittanee ainoastaan sitä, että teini-ikäiset yrittävät saada jostain taskurahoja tienattua.
Vai lasketaanko nämä ainoastaan myyvät mukaan "pukeutumisharrastajiin"?

Disclaimer: En omista haippilenkkareita enkä stonaria, joten olen varmaan vaan hukassa.
Juuri näin! Se meno on tosi raskasta ja jotenkin mädättää touhua. Kaipa se jatkuu niin kauan, kun limited edition -tavara liikkuu.

Fiilistely resell-hinnoista menee itse juttujen fiilistelyn edelle.
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.