Käyttääkö tämä sivusto jotain ulkoisia fontteja tai muuta, joka ei minulla lataudu adblockista tai vastaavista johtuen? Plus-merkki näkyy täällä pystyviivana, ei tuolla tavalla kuin juhan laittamassa kuvassa.

Tosiaankin, katsoin sivua Chromella ja näkyy ihan oikein.
Käyttää, mutta ei pitäis jäädä adblockiin, ja vaikka jäisikin niin ei pitäisi aiheuttaa plussan muuttumista pystyviivaksi.

Kerrotko vielä millä selaimella oli ongelmaa?
Hah, mulla vaan yliopiston koneella toi plus-merkki näkyi alaspäin olevana ristinä.

(liittyi luultavasti näytön resoluutioon yms)
juha kirjoitti:Käyttää, mutta ei pitäis jäädä adblockiin, ja vaikka jäisikin niin ei pitäisi aiheuttaa plussan muuttumista pystyviivaksi.

Kerrotko vielä millä selaimella oli ongelmaa?


Firefox. NoScript lisäosa myös käytössä mutta sillä nyt on blokattu lähinnä just noita aiheeseen sopimattomia mainoksia puskevia firmoja.
Endotus lisäykseksi Myynti-sääntöihin: Jos tuote menee kaupaksi, niin Älä nosta myynti-ilmoitusta ylös kirjoittamalla uutta "Myyty" viestiä ketjuun, vaan muuta alkup. viestin otsikkoa ja/tai viestin sisältöä "Myyty" tekstillä jne. Käyttäjille ei tule mitään lisäarvoa tiedosta, että joku tuote on myyty, koska silloinhan käyttäjä ei halua nähdä ei-myytävissä olevaa ilmoitusta. Uuden viestin lisääminen nostaa myydyn tuotteet ensimmäiseksi ihan turhaan.
En tiedä mitä tuon lisääminen sääntöihin vaikuttaisi jos ei itse asiaa muuten tajua. Tietty säännön rikkomisesta voitaisiin rangaista vaikkapa ketjun poistamisella ;)
^ Samaa mieltä. Ilmoitus siitä että joku tuote on mennyt kaupaksi on turhaa spämmäystä, jolla pyritään pitämään oma ilmoitus myyntilistan kärjessä ilman hinnanalennuksia.

Edit. siis ^^
holipompeli kirjoitti:Yksi ketju reissukohteille ajaisi asiansa. Madaltaisi kynnystä postaamiseen. Ei tuo viestivirta ainakaan vielä liian runsas ole.
Tämä vaikeuttaisi vanhojen viestien selaamista kun haluaa yhdestä kohteesta tietoa.
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.