Itse olin vaan irc-gallerias.

Mut se ei sillon eikä varmaa vieläkää tainnu olla ihan sama... lol.

Mutta hyvää suorittamista, että nyt on sielläkin kanavat. Joten kiitokset tästä.
Ei olis edes huono idea, mutta ite pyrin kyllä lähinnä vähentämään näihin touhuihin menevää aikaa, joten passaan :D
ps. quakenet sen olla pitää.. (en kyl tiiä osaisinko enää edes käyttää, viimeks ehkä joskus 2002)
joona kirjoitti:Ei olis edes huono idea, mutta ite pyrin kyllä lähinnä vähentämään näihin touhuihin menevää aikaa, joten passaan :D
ps. quakenet sen olla pitää.. (en kyl tiiä osaisinko enää edes käyttää, viimeks ehkä joskus 2002)


Mä ite oon nähnyt tän niin että noi harrastuspohjaset kanavat melkein optimoi touhuja kuin vie lisää aikaa. Ainakin parilla muulla harrastuskanavalla toimii hyvin semmosena "mistäs löydän tuotteen X edullisesti, onko alennuksia tiedossa?"-kanavana (vrt. foorumit). Mutta ihan validi pointti tosiaan toikin.

Tietty foorumistit jää vähän paitsioon, mutta eri asia sitten tekeeks ne sillä tiedolla oikeesti jotain.

Spectaattori: Hyvinhän tuo elää, päivittäin käytössä. Varmatoiminen, helppo ja toimiva kommunikointitapa, en oo keksinyt parempaa korvikettakaan - muutenkin: KISS.
^ Joo, tätä foorumia miettien ehkä vähän huono esimerkki. Pointti oli ehkä se että monesti irkkikanavilla syntyy keskustelua joka ei sovi foorumeille joko foorumeiden "hitaamman" tai vähemmän reaaliaikaisen keskustelutyylin takia, tai sen takia että jokainen postaaja ei aina jaksa kysyä jotain yhtä pientä tiedonhippusta foorumeilta.

Anyways, siellä hengaillaan, kanavalla on vielä vähän hiljasta mutta kyllä tää tästä.
^ Sen lisäks pitää olla "viimeksi sisäänkirjautuneet käyttäjät"-palkki joka vie vitusti tilaa ja siinä näkyy kuvia (vaan komeimmista käyttäjistä). Ja Tyylit.fi-deitti.
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.