Arska kirjoitti:Jos selaa Elopin puhelimella paljon kuvia sisältäviä ketjuja, foorumi heittää ulos.


Tässähän tämä tuli.
Green kirjoitti:Sellanen ominaisuus ois hyödyllinen, et lainauksista vois hypätä suoraan siihen alkuperäseen viestiin. Ts. jos nyt lainaisin jotain, niin siinä lainauksessa ois nuoli jolla vois suoraan hypätä siihen viestiin.


Tää on nyt tehty, mutta toimii vain uusissa lainauksissa.
Lisää kapasiteettia nuhapumppuun! Ei päässy lukemaan jengin selkääntaputuksia ja jäi sunnuntain aamunaurut väliin.

Kuva
mikäs nykyään on kätevin tapa uploadata kuvia android-luurista (Samsung S3) nettiin ja sitä kautta esim MTOP-ketjuun? Vois yrittää vähän tuonnekin päivitellä eikä aina pelkkää instaa, mut parhaillaan käyttämäni picasa + google+ (LOL) on kyl todella vaivalloinen systeemi.
^Imguria olen itse käyttänyt.

Pistän tuonne myös koneelta (raahausta tukeva käyttöliittymä) ja homma pysyy mukavasti yhdessä paketissa.
bowtiepasta kirjoitti:mikäs nykyään on kätevin tapa uploadata kuvia android-luurista (Samsung S3) nettiin ja sitä kautta esim MTOP-ketjuun? Vois yrittää vähän tuonnekin päivitellä eikä aina pelkkää instaa, mut parhaillaan käyttämäni picasa + google+ (LOL) on kyl todella vaivalloinen systeemi.


Jos sun ei tartte saada niitä säilöön nettiin niin Tapatalkista kuvat voi ladata suoraan foorumille.
DLA kirjoitti:Ja koska ketju on sen verran hyödyllinen, niin vanhoille kuin uusille kirjoittajille, se on löydettävyyden helpottamiseksi isketty stickyksi.


Ainakaan mun käyttämässä tyylissä (perus?) ei stickyt eroa millään tavalla normaaleista langoista listauksessa. Voisiko siihen saada jotain visuaalista vihjettä?
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.