^ymmärrän kyllä pointin, mutta luulen että se on fakta että oli aihepiiri mikä tahansa niin uusia harrastajia tulee aina. Se jos perusasioita ei haluta käydä läpi uudestaan ja uudestaan silloin tällöin niin eikö tämä julkinen foorumi olisi hyvä olla suljettu? Tai sitten joku lukittu aloittelelijoiden alue, mutta ei sitä kaikki ylläpitäjät kai kannattaneet?

Kuten nyt jo kahteen kertaan mainitsin, että näyttäkää missä vänkäsin vaateketjuissa viimeiseen kahteen kuukauteen? Ei siihen vastauksia ole tullut, ei mulle eikä Fosse Collinelle. Ilmeisesti vaikutus = 0 vaikka muuttuu neutraaliksi kirjoitusten suhteen. Ja mainitsin sen, että vastasin tässä banniin liittyviin kysymyksiin jotka minulle oli esitetty. Väärinkö tehty?

Sinänsä alkaa mennä aika väsyneeksi kun kommentit menevät tasolle "ymmärryskyky nolla".
Ylläpito oikeasti pahoittelee alspen bannien myöhästymistä, mutta tässä oli kesälomat ja kaikkea muuta meneillään.
Ote Tyylit.fi-sivulta: http://tyylit.fi/tietoa-meista

Sivuston yhteydessä toimii suosittu keskustelufoorumi, jossa miesten tyylistä ja pukeutumisesta voivat keskustella niin aloittelijat kuin jo liian syvällä pelissä olevat tyylikkään elämän ystävät.


Mutta sinänsä olen täysin samaa mieltä siitä, että leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Foorumit eivät ole lähtökohtaisesti mitään demokratioita. Joten alspe, kädet omaan taskuun ja pulinat pois.
uros kirjoitti:
alspe kirjoitti:^ymmärrän kyllä pointin

Jos ymmärrät, niin mitä helvettiä vielä sönkötät?



alspe kirjoitti:mutta luulen että se on fakta että oli aihepiiri mikä tahansa niin uusia harrastajia tulee aina. Se jos perusasioita ei haluta käydä läpi uudestaan ja uudestaan silloin tällöin niin

Kuten tuossa sanoin, nää aloittelijaväännöt on jo väännetty. Et todellakaan ole mikään uniikkitapaus. Tieto ja setit löytyy foorumilta. Tutustu. Jos on yhtään reflektointikykyä, niin osannet poimia ne oikeat vinkit. Meanwhile, for the sake of this god damn foorumi, älä kirjoita yhtäkään viestiä vähään aikaan.

alspe kirjoitti:julkinen foorumi

lol

alspe kirjoitti:lukittu aloittelelijoiden alue

tämä foorumi ei kaipaa mitään aloittelijoiden hiekkalaatikkoa. Jos koet tarvitsevasi sellaista, niin ehkä kannattaisi mennä touhottamaan jonnekin muualle.

alspe kirjoitti:Kuten nyt jo kahteen kertaan mainitsin, että näyttäkää missä vänkäsin vaateketjuissa viimeiseen kahteen kuukauteen? Ei siihen vastauksia ole tullut, ei mulle eikä Fosse Collinelle. Ilmeisesti vaikutus = 0 vaikka muuttuu neutraaliksi kirjoitusten suhteen. Ja mainitsin sen, että vastasin tässä banniin liittyviin kysymyksiin jotka minulle oli esitetty.

Luuletko saavasi jotain reilua oikeudenkäyntiä tässä?


Sitä sönkötän mitä sanoin. Näin käy varmasti aina välillä jos foorumi on julkinen. Mitä kohtaa et ymmärtänyt?

Kuten kolmeen kertaan todettu, kahteen kuukauteen en ole vaatepuolella mitään vääntänyt joten reflektoitu ja poimittu on kyllä. Voit lukea ne pari kuukautta haun avulla.

Aloittelijoiden osio ei ollut minun ideani vaan sen ehdotti aivan joku muu, joku "vanhoista konkareista" käsittääkseni.

En luule enkä halua saada, kyllä sen jopa ylläpidon asenteista huomaa. Reilu oikeuden käynti oli siinä kun todettiin bannin syyksi "yleinen ärsytys". Kummallinen juttu siinä oli se, että kyseistä toimintaa oli viimeksi alkukesästä.
Pepe kirjoitti:Ylläpito oikeasti pahoittelee alspen bannien myöhästymistä, mutta tässä oli kesälomat ja kaikkea muuta meneillään.


Eikö se bannien paikka ollut lähinnä talvilomien aikaan? Nythän se tuli melkoisella viiveellä tai sitten PK-seudulla on kesälomat outoon aikaan :)
Ehdotan että menette baariin ratkomaan tämän tuopin yli, tai sitten vain jompikumpi heittää hanskalla ja toinen valitsee aseet. Internjetissä ratkaisua ei löydy.

edit. Mikä on toi helvetin selkääntaputtelija tuossa?
edit2: Näköjään foorumin arvonimi. Selkäänpuukottaja, -ampuja.
uros kirjoitti:Itse olisin pistänyt permabannit, mutta muun ylläpidon jäsenet olivat sitä mieltä, että katsotaan nyt vielä.

Eikös sulta otettu kannukset pois isojen poikien toimesta?
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.