Ace Face kirjoitti:
the_graduate kirjoitti:
Ace Face kirjoitti:RIP. Huskerit yksi omia ehdottomia suosikkeja. Grant Hart tuli nähtyä Turussa 2011. Oli helvetin kova.


Multa on mennyt toi 2011 keikka täysin ohi aikanaan.

Sen sijaan toi Provinssirockin keikka on 'todistettu'. Tai todistettu ja todistettu, join niin vitusti Sorbusta että aktuaaliset muistikuvat mainitusta festarista on jälleen kerran hyvin hämärät. Onneksi näyttivät keikan telkkarista jälkeen päin (kiitos YLE) ja onneks noi klipit on youtubessa (kiitos YLEltä ne sinne ripannut).

RIP Grant,Hüskerit oli mun elämän tärkein bändi kun olin jotain 16 v. Kiitos kuuluu parille kaverille jotka tutustutti mut mainitun orkesterin saloihin aikanaan.


Oho, tuosta Provinssista olen kyllä kateellinen. Itse olin 5v silloin, heh. Noita klippejä olen kans katsonut.

Toi 2011keikka oli Klubin pikkulavalla ja paikalla noin 20 ihmistä. Tavallaan intiimi tunnelma sopikin kyllä tilanteeseen, kun Grant oli yksin lavalla kitaran kanssa. Veti paljon "omia" HuDu-biisejä, mm. Pink turns to blue, Diane, Girl who lives on heaven hill, Candy Apple Greyn hitit jne., jotka toimi kyllä hyvin pelkistettyinäkin versioina.


Voi vittu. Nyt vituttaa kun oon missannut.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.