Tässäkin tapauksessa varmaan pääasiallinen töppäilijä oli Tampereen seudulla vaikuttava Ensent OY, minkä palveluaj PostNord ostaa.
Kaikki muut kuriirit toimii aika hyvin paitsi Postnord, jos heillä on kotiin kuljetettava paketti. Ainoa tapa, jolla sen paketin saa, on teipata valtakirja (voi tulostaa heidän sivuiltaan) ulko-ovee, jotta voivat jättää ovelle. Ei tosin kerrostaloissa varmaan toimi.
^mein kompf

Olen varhais keski-ikäinen mies, jolla on elämässä ihan oikeitakin ongelmia ja haasteita, mutta viimeisin kokemus postnordista oli yllätävän traumaattinen. Muista firmoista ei sitten olekaan pahaa sanaa. Ottaisin tosin mielelläni vaikka kaikki paketit tohon mun lähipostiin jos se vaan olisi mahdollista.
Itse tilaan kaiken töihin (sisäinen posti tuo ne sitten työpöydälle, mitä nyt jonkun fillarin rungon olen pyytänyt jättämään odottamaan sinne) tai lähellä olevaan Matkahuoltoon. Edes Postnord ei ole pystynyt sössimään tuota. Kotitoimituksia en edes viitsi yrittää.
gt. kirjoitti:Itse tilaan kaiken töihin (sisäinen posti tuo ne sitten työpöydälle, mitä nyt jonkun fillarin rungon olen pyytänyt jättämään odottamaan sinne) tai lähellä olevaan Matkahuoltoon. Edes Postnord ei ole pystynyt sössimään tuota. Kotitoimituksia en edes viitsi yrittää.


^ sama. Vaimo tilasi Uniqlosta pitkästä aikaa kotiosoitteella ja paketti meni yhteen paikalliseen kivijalkakauppaan, oli merkitty UPS:n seurannassa toimitetuksi ja kirje sijaintipaikasta tuli kotiin viikon viiveellä (Postilla tosin mättää näissä joku nyt pahasti, ihan tavan saapumisilmoituksessa Tullista meni just pari päivää). UPS:n suomalainen palvelunumero kääntyi suoraan Intiaan, josta paketin sijainnin sai kyllä ongittua esiin jo ennen kirjettä, kunhan sai intialaiselle aspalle tavattua vähän suomalaisia osoitteita ja kaupunginosia. Jos käytössä on virka-aikaan auki oleva respa, kannattaa vaan pysyä kaverina sen henkilökunnan kanssa ja olla kiusaamatta itseään noilla kuitenkin bumerangaavilla kotitoimituksilla.
Viimeksi muokannut alhazen, 11 Elo 2017, 09:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Oma postitus ja miltei päivittäin muutenkin käyvät kuriirit. Bliss. Respa taitaa olla paikalla johonkin iltakasiin.
DPD(nykyinen Postnord) oli aivan totaalisen paska, ja jotenkin kuvittelin että siitä ei voi enää mitenkään mennä huonommaksi.
Olin väärässä.
Duuniin tilaaminen kieltämättä jeesaa suuresti.
Saiskin jotenkin kätevästi duuniin tilattua. Jotenkin tuntuu että siinäkin ois sen verran monta muuttujaa, että jossain kohtaa varmasti kusee.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.