Lol, oma kommentti ei ainakaan ollut sinulle suunnattu. Jos ei voi mennä laskettelumonoilla, niin hankkii sitten sellaiset, jotka henkilökohtaisiin preferensseihin sopii. Easy, problem solved. Ei se valittamalla parane.
Alspe: odotas vaan kun sun skidit alkaa futisharrastuksen nappulaliigatasoa vakavammalla seuratasolla. Sit ei tarvi enää funtsia mitä laittaa päälle, kun vielä yhdistää omakotitalon remontoinnin (rintamamiestalo, jatkuvaa..), pihatyöt, duunin, välimatkat näiden välillä jne. Ei oo aikaa enää funtysia moisia. Jotain rättiä päälle ja sit menoks.

It ain't hard it's just clobber.
Pahoittelut jos valitukseni aiheuttaa närästystä joillekin. Tarkistin tuossa omia viestejäni viime ajoilta kun MrMan mainitsi että ihan "jatkuva valitus" on päällä. No, ehkä meillä on eri käsitys sanasta jatkuva. En epäile etteikö herramiestä närästä, muistaakseni närästää välillä vähän muidenkin jutut/rätit :)

--------

the_graduate, RMT-elämää mennään hyvinkin, joskaan ei mitään infernaalista remontointia. Aina tässä omat hommansa on eikä vapaa-ajan puutetta ole. Siihen kun yhdistää pari sekopäisen riehakasta pientä ja pirusti työtä niin jää aivan liian vähän aikaa särmätä olemusta joka kuitenkin on kiinnostuksen kohteena. Se harmittaa ja jopa vituttaa toisinaan.
Hyvä tässä on, että jonkinlaista loppua tai helpotusta osto- ja särmäyskiiman loppumiselle on havaittavissa kun oon saanut perusasioita kuntoon. Hyvä fiilis siitäkin, että edelleenkään ei ns. high end-taso kiinnostele mitenkään eli suuria summia tuskin saan tähän tautiin kulutettua.
Viimeksi muokannut alspe, 16 Kesä 2016, 08:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Don't worry., kyl se high-end -maniakin iskee jossain vaiheessa. Mulle ei oo koskaan iskenyt mitenkään täysillä. Tai no..

Ja rahaa tähän touhuun menee silti, high end tai ei. Yritys / erehdys -metodi aiheuttaa sitä aina. Tosin mulla on mennyt samalla metodilla toteutettuihin muihin ekskursioihin (mm. remontointi, rare soul -levymania jne) pääomaa monin verroin runsaammin.
1st World Problems: String-kamat olis Stockalla tarjouksessa, mutta vaan koivunväriset. Meillä on valkoset hyllyt ja valkoset paneelit.

Vittu.
alspe kirjoitti:Hyvä fiilis siitäkin, että edelleenkään ei ns. high end-taso kiinnostele mitenkään eli suuria summia tuskin saan tähän tautiin kulutettua.
kyllä se pikku hiljaa vaanii päälle. alkaa yhdellä isommalla poistolla jota selitellään itselle (onhan mulla säästöjä, missä se tuntuu jos 200€ enemmän laittaa) sit yhtäkkiä kengät tuntuu väärältä jalassa jos ne ei oo arteesaanikamaa. näin kärjistetysti
Tällä kertaa Prisman kassalle jäi kaksi alkoholitonta olutta kun ei ollut henkkareita mukana. Syy henkkareiden kysymiselle oli "no kun pitää olla henkkarit" eli ei osattu perustella. Täsmensin vielä, että ei tarvii henkkareita nyt, mutta vissiin tässä tulee joku defenssi kassalle päälle, ettei voi enää perääntyä ja myöntää olevansa daiju. Mitä vittua nyt...
walt kirjoitti:Tällä kertaa Prisman kassalle jäi kaksi alkoholitonta olutta kun ei ollut henkkareita mukana. Syy henkkareiden kysymiselle oli "no kun pitää olla henkkarit" eli ei osattu perustella. Täsmensin vielä, että ei tarvii henkkareita nyt, mutta vissiin tässä tulee joku defenssi kassalle päälle, ettei voi enää perääntyä ja myöntää olevansa daiju. Mitä vittua nyt...


Multa on kerran kysytty samassa tilanteessa. Sanoin, että nämä ovat alkoholittomia. Myyjä meni hämilleen ja näytin paperit anyways. Takana ihmiset naureskelivat tilanteelle. Myyjä oli ihan punainen ja pahoitteli ja kaikkea. Ei haittaa, koska tässä ollaan jo selvästi yli 30.
Itellä kävi samoin Alkossa itselle tuntemattoman myyjän kaa asioidessa holitonta viiniä ostaessa... toissa viikolla. Joten luulen olevan jonkun sääntösuomen aikaansaannoksia.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.