Kamat Tampereella, saa tulla kokeilee, kurkistelee ja tinkimään.

Kiinnostuneille mittoja ja muita lisätietoja!

Uniqlo musta stretch selvedge farkut UUDET 31x32 20e

VARATTU Monitaly Mountain Parka, 38, käytetty, 50e. Vetoketjussa yläpäässä vikaa. Tää rotsi.

Rogue Territory raakafarkkupaita M Käytetty, 15e

Gustin selvedge farkkupaita M slim kevyesti käytetty 50e

Rogue Territory popover farkkupaita, lyhythihainen, M käyttämätön 30e

The Flat Head western flanelli, koko 40, erittäin kevyesti käytetty, 40e

Epaulet tummansininen villainen overshirt, M, käytetty, 50e

Filson Mackinav liivi, villaa, S, 40e


Chrome Folsom pyöräilyshortsit 32(M) vähän käytetty 50e


Kaikki kamat on aika perus M-kokoiselle sopivia. Itse oon näistä miehistyny ulos. 180cm, 85kg, rinnanympärys 110cm.




MYYTY:

Spoiler:
Kenkiä kiertoon, ei tule pidettyä tai ei sovi enää koipeen.
Tarjouksia ja mielipiteitä hinnoista saa ja pitää esittää.

Kuvat on linkkejä albumeihin.

Foorumipoisto Crockett & jones Islay, ruskea, koko UK8½. 150e

Jäänyt auttamatta liian pieneksi, ei tuu käytettyä. Kerkesin vajaan kymmenkunta kertaa ite käyttää. Kuvia laitan tossa kunhan bumppaan myöhemmin.


Myyty Alden Plain toe boot #8 Shell cordovan 9D barrie -lesti, 350e (J. Ervingillä uudelleenpohjattu)

MYYTY Uniqlo U 2017 F/W BLOCKTECH Fishtail Parka olive S
Tänään 12.10 toimitettu. Kokeiltu ja todettu isoksi. Oliivinvärinen S, nämähän myi heti loppuun, että.
100e 110e 130e 140e sis. postit.

Kuva

suuntaa-antavat mitat:

kainalo-kainalo: 66cm
hartia: 57
olka-helma: takaa: ~102cm
hiha: kainalo-hihansuu 48cm (koska oversize hartia, hiha on ainakin itselle riittävän pitkä)


MYYTY Schott 740N Kansitakki, Koko 34. Käytetty, mutta 9/10 siisti. Minkähän takia kuvittelen olevani saman kokoinen kun 5v sitten?
Kuva
150e
Lisää kuvia

Just ja just ehkä liian pieni, mutta niin lähelle oikeeta kokoo että vituttaa.
Slimmattu malli klassikosta. laatikkomalliin olisin ehkä mahtunu tässä koossa, heh.

Measurement:
armpit to armpit: 20"
top of back collar to bottom: 33"
shoulder to shoulder: 17.5"
shoulder to cuff: 24.5"

MYYTY Edwin Watchman Jacket S
35e 40
EI ihan viime vuoden mallistoa, mutta ostettu uutena tagien kanssa. Pidetty arviolta 5 kertaa, itselleni liian pieni.
Linkki tuotekuvaukseen (END)
Tässä mallikuva toisaalta, omat kuvat alla:
Kuva

Omat kuvat:
Kuva
Kuva
Kuva

Mitat:
Rinta: 52cm
Hartia: 45cm
Pituus: 75cm
Hiha: 63cm


MYYTY
Faktat:
Maker/Model: Eastland Wildwood
Size: US 9 D
Leather: Horween Peanut suede
Sole: Vibram commando
Price: 85e 90e
Wears/Condition: Ilmeisesti jonkin tahran takia kakkoslaatua. Uudet laatikkoineen ja roippeineen. Posti toi tänään 2.10, kokeiltu matolla sisällä, ei sovi mun jalkaan.
Images: Kuva alla on linkki albumiin.
Kuva






MYYTY

Faktat:
Maker/Model: Tecnic(?) /veldtschoen, Vintage
Size: UK9
Leather: Zug grain /vastaava
Sole: Itshide Commando
Price: 40e 50 60 70e 80e
Wears/Condition: Käytetyt, hyväkuntoiset. toisessa kengässä aika rujo toi taitoskohta, mutta nahka kuitenkin siitä kunnossa. onhan nämä ihan pomminkestävät vehkeet.
Images: Kuva alla on linkki alpumiin
Kuva

MYYTY
Posti toi vähän käytetyn Fidelityn Pea Coatin, mutta koko/fitti ei nappaa. Kiertoon siis. Koko on slim fit M, käytännössä S.
Ei kulumia, ei reikiä, ei selkeitä käytönjälkiä. Made in USA.
150e 120e 100 [size=150]80e

Kuva
Väri ei oo navy, vaan tommonen aavistuksen vaaleempi. Vaikee saada kuvaan.
Mitat:
[spoiler]Rinta: 48cm
Hartia: 41cm
Pituus: 74cm
Hiha: 65cm


MYYTY Kaupan melko vintaget, mutta hyväkuntoset Trickersin velttikengät.
Pitäisin kernaasti itse, mutta fransmanni ei osannut tulkita Tricker'sin kokomerkintöjä ja myi kengät puolta kokoa pienempänä kuin lopulta olivat. Lätinät sikseen.
Faktat:
Maker/Model: Tricker's / Otley
Size: UK 9 ½, 6-leveys (leveä)
Leather: Zug Grain
Sole: Nahka + puolipohja
Price: 120e 110 100 90 80 60e 50 40e sis. postit. Hakemalla halvemmat.
Wears/Condition: Käytetyt, hyväkuntoiset
Images: Myyjän kuvat, omat räpsyt
Kysy lisää ja tingi. Haluan myydä nää.


MYYTY Faktat:
Maker/Model: Allen Edmonds / Leeds
Size: Us 9 ½, EEE-leveys (leveä)
Leather: #8 Shell Cordovan
Sole: Dainite
Price: 130e 150e
Wears/Condition: Käytetyt, hyväkuntoiset. Pohjilla kävelty vain sisätiloissa muutaman harppauksen verran. Pohjat vaihadtettu Ervingillä, reunosompeleessa pari pikkufeelua, jotka kyllä näkyvät kuvissa. Kaikki naarmut yms pitäs näkyä kuvissa, mutta voin ottaa kyllä lisää/parempia kuvia pyydettäessä. Ei laatikkoa tai muuta tykötarpeita antaa mukaan, kun itsekään niitä en saanut.
Images: https://imgur.com/a/bD17v[/size]

MYYTY
Faktat:
Maker/Model: Viberg 145 "Oxfords"
Size: 8 (vibergin oma koko, lähempänä UK8 kuin US8)
Leather: "Vintage Tan Suede" Vaalea roughout
Sole: DR.Sole Cushion Wanderer
Price: 270e
Wears/Condition: Käyttökertoja hankala arvioida, olen toinen omistaja. Kengät on uudelleenpohjattu Ervingillä kesällä 2016 ja uusilla pohjilla käyttökertoja muutama. Alunperinhän nämä taitaa olla Inventorylle tehty 2010. Pitäisin mielellään itse, suunnittelin näillä korvaavani Red Wing Postmanit. Näidenn rakenteeton kärki ei oo mulle se optimaalisin, pitkin hampain kiertoon.
Images: http://imgur.com/a/Vftyy




MYYTY
Faktat:
Maker/Model: Viberg Service Boots
Size: 9 (vibergin oma koko, lähempänä UK9 kuin US9)
Leather: Brown Fatty calf
Sole: Dainite
Price: 300e
Wears/Condition: Alunperin Sample Salesta. Käytetty alle 20 kertaa syksyn ja talven aikana, erittäin hyvässä kunnossa. Ei tämä lesti jotenkin tunnu omaan koipeen asettuvan, eikä siten tee mieli käyttää niin paljon että kannattas eteisessä seisottaa.
Images: https://imgur.com/a/ILqK0 (atm eri nauhat käytössä) lisää kuvia tulossa.


MYYTY OCBD
Lean Garments OCBD 2.2 S sininen, 25e(?)

Lean Garmentsin käyttämätön sininen OCBD, ostettu osana kolmen paidan "fall packia"
Ei tule käytettyä, hinta vaikka 25e tai mahdollinen ehdotus?



MYYTY
b]vahakangastakki.[/b]
"Made in UK" koko "XS", oikeammin M-L.
Tää on itelleni iso. Ostettu eBaysta, tässä myyjän sivu ja infot
ensivaikutelmani kirjotin toisaalle:
"Onhan tämä juuri tullut rotsi melko käppää, mutta ei kyllä hintakaan huimannut. Sisävuori on aika kamalan näkönen ja vähän ikänä tuntonen, aika paksu kuitenkin. Kyllä tällä pakkasen puolelle tarkenis. Vahaa takissa on, sormet ihan vahassa pienen pyörittelyn jälkeen, pitänee vettä ihan ok np. Katkenneita lankoja vähän siellä täällä, viimeistely muutenkin aika 1,5/5, kuten odotettiin. Onko made in uk? Niin ne väittää, mutta helvetisti epäilyttää"
[Hinta vaikka 10e + postit
Kuvat: http://imgur.com/a/QuFdt Kuvissa verrokkina M-kokoinen Barbour Ashby.


MYYTY
Gloverall Churchill Reefer, koko S(M), Musta 150e
Tuote valmistajan sivulla
Omia kuvia, huomenna. Takissa ei käytönjälkiä, tahraton, ei nukkkaa tai kulumaa.
Alle kymmenen kertaa käytetty takki, tiukan harkinnan jälkeen vähän turhan väljä eikä tule pidettyä.
Valmistajan mukaan rinnanympärys 110cm, kokonsa puolesta siis lähempänä M kuin S. En saa bulkattua itseäni tarpeen isoksi..


MYYTY

Alfred Sargentin Kelso Veldtschoen varsikengät. Tässä kelin ku kelin kestävä kunnon kenkä talveksi. Pitäisin itse, mutta onhan nämä mulle vähän isot.
Faktat:
Maker/Model: Alfred Sargent Kelso
Size: UK 10
Last: 88 FX (tilava)
Leather: Zug Grain
Sole: Itshide Commando
Price: 190 170 sis. postit suomessa
Wears/Condition: Käytetyt, hyväkuntoiset. Ostin itsekin käytettynä ja muutaman kerran talvella jalassa, Kuvista näkyy.
Images: ALPUMI


MYYTY
Le Laboureur Chore Coat koko 1 (S)
Musta Moleskin chore coat, ostettu keväällä, mutta ei käyttöä. Kerran ollut päällä, laput kiinni.
kokoinfo tuumina:
Pit to Pit: 20 Length: 29.5 Sleeve: 25 Shoulders: 16.5
oisko hinta vaikka [size=85]60
50e posteineen? Takkiin tulee, heh[/size].

MYYTY
Faktat:
Maker/Model: Tricker's X Present Stow
Last: 4497
Size: UK 8 - 5 (eur 42- 42½)
Leather: waxy lollipop(?)
Sole: Vibram morflex
Price: 45e 50e
Wears/Condition: Käytetyt. Pohjat melko kuluneet, naarmuja siellä täällä. Sisältä kantapään kohdalta vuorinahka puhki, mutta eiköhän tän lähisuutaris laita kuntoon. Jos olisivat sopivat niin korjauttasin ite.
Kuvissa lisää havaintoo.
Images: Kuva alla on linkki albumiin.
Kuva

Mukaan ei orkkisboksia tai -nauhoja.


MYYTY
Faktat:
Maker/Model: Cheaney Hampton veldtchoen chelsea boots
Last:
Size: UK 8 ½ G
Leather: Brown ZUG(näin nämä väittää) grain
Sole: Leather
Price: 140 150
Wears/Condition: Uutena ostettu, 4 kertaa kotona sisällä jalassa. Tota sivukangasta (mikä tän nimin ny on) on kiristetty hieman suutarin toimesta, että toimis mun kapeilla nilkoilla paremmin.
Images: Kuva alla on linkki albumiin.
Kuva

MYYTY
50e Orslow 107 sz 2 (jotai kokoo 30-32 meibi?). Nähneet paljon käyttöö, upeet feidit. Sama vika ku aiemmissa, liian isot tällä hetkellä.
Kuvat
vyötärö 43cm
inseam 75cm


MYYTY 140e Alfred Sargent Kelso UK9. käytetyt, siistit, tältä näytti noin 5 käyttökertaa (puoltoista vuotta) sitten.

MYYTY 40e Alfred Sargen Kendal UK8½. Foorumipoisto, jäivät nyt parin viime vuoden aikana aika paitsioon.

MYYTY 60e 70e Yuketen Maine Guide Shoe UK9 Kuva uusista. Kuvat näistä nyt..
Kengät on käytetyt, mutta ehjät. Tuntuu ihan helvetin hyvältä jalassa ja nahka on pehmeetä. Uudelleenpohjausta vailla, hoitasin itse jos fitti ois parempi. liian korkee lesti mulle. Hoidettu juuri Saphirin "Oiled leather" rasvalla.

MYYTY 25e 30e 40e Indigofera Ray sz 30. 2 kertaa jalassa, ei pesty eikä liotettu.
Vyötärö vis 41cm x 2, lahkeet lyhennetty 77cm inseam, lahkeensuu 18cm. Kesällä hävis vyötäröltä tuuma tai pari, nyt eivät istu meikälle.
Kuvat


MYYTY
2030 ei oo meikän jalalle toimivin lesti, josko joku näitä enemmän päätys käyttämään.
Syyskuun puolella nää palaa hetkeksi taas omaan rotaatioon ja katellaan sit myöhemmin uudestaan.

Faktat:
Maker/Model:Viberg 1940's service boots
Last: 2030
Size:
Leather: Horween black shell cordovan
Sole: Dainite
Price: 350e/tarjoa
Wears/Condition: Kunto hyvä käytetty. Näissä ei o käytetty lepolestejä ihan vaan siksi, että shell pääsee rullautumaan mahd paljon. Itse oon käyttäny näitä tosi kevyesti, mutta oon kuitenkin toinen omistaja. Pohjissa on paljon eloa ja toi cordovanhan kestää ikuisuuden. Saphir renovateurilla oon hoitanut näitä.
Nää on toivottavasti kakkoslaatua, nimittäin oikean kengän päälliset on vedetty vähän kieroon lestin päälle -> tokassa kuvassa näkyy kuin toi kenkä näyttää vähä "kierolta". Tää on pelkästään esteettinen probleemi.
Voin ottaa lisää täsmäkuvia tarvittaissa.
Images: Kuva alla on linkki albumiin.
Kuva

Eivät tulleet Vibergin boksissa niin sellasta ei o antaa mukaan.

MYYTY 120e 130e 150e Cheaney Pennine UK 8½G. Nääkin siistissä käytetyssä kunnossa, kuvat pari-kolme käyttökertaa sitten.

MYYTY 100e 110e Tricker's Malton C-shade UK9-6. Trickersin klassikkoväri, käytännössä sama kenkä ku Stow, leveemmällä lestillä. Käytetyt, siistit.

MYYTY Tricker's Eaton Coffee burnished uk 8½ 140e (suutarilla laitatettu puolipohjallinen)
Kuva

Tricker's Hermann mogano shell cordovan Koko 8½ -5 , 4497 lesti. Sisällä vähän paksumpi/pidempi kantalappu, teetetty Eliel'sillä. 280e320e
Kuva

Viberg 145 "oxford" nahka joku punertava cxl koko 8½ 110 lesti 140e 170e
Kuva

Viberg 145 pct "oxford", tummanruskeen harness-tyylinen nahka, koko 8½ 2030 lesti 250e280e
Kuva
MYYTY Tricker's Ethan monkey boot, Navy shell cordovan UK 8½ 320e
Kuva

Barbour Cavendish, koko S, sininen, kevyesti vahattu. 20e
Vaha uusittava jos haluaa vedenpitävän, vetoketju rikki, näkyy kuvissa ja hinnassa.
Linkki ei äkisti löydy mut google tarjooo kuvia. omat kuvat

Farkkut varattu tai myyty!. Kaikki 100% puuvillaa, selvedgee, raw denim mitä näitä ny on.
Kaikista kuvia albumissa
https://imgur.com/a/Bid9yxV
hinnat:
varattu Uniqlo slim selvedge koko 30/30 10e
varattu HM slim selvedge koko 30/30 10e
Rogue Territory SK koko 29 15e
HM slim selvedge koko 29/32 10e

BARBOUR OVERDYED DURHAM CASUAL JACKET koko S, 40e
omat kuvat

Barbour Carbon Durham Kagoule, koko S 20e.
Joku vintagempi rotsi, mistä ei löydy netistä juur mitään. Kulunut, kulumasta kuvat.
Omat kuvat.

Carhartt Michigan coat, "hamilton brown", poly-puuvilla seos, koko M, 30e
Omat kuvat.

20e Pike Brothers 1958 Roamer Jacket "metal" raw denim rotsi. KOKO S. Omat kuvat.
Oon miehistyny tästä ulos enkä raaski vielä leikata hihoja pois. Käyttö aika vähäistä, kerran liotettu, ei mainittavia feidejä. Slimmi fitti!
Viimeksi muokannut haistelija, 24 Maalis 2024, 11:31. Yhteensä muokattu 150 kertaa.
Lisätty toiset kengät ja ocbd.

ei enää kaupan.
Kiinnostaako ketään muutaman kerran käytetyt LG:n chinot kokoa 30?

myyty
Myös Allen Edmonds Leeds US9,5 EE #8 Shell cordovan PTB:t vois olla kaupan jos kiinnostaa. Foorumilta poistetut, sen jälkeen Ervingillä Dainite pohjat laitettu ja reunokset hiottu. 150e anyone?
Pohjauksen jälkeen ei vielä käytetty.
Viimeksi muokannut haistelija, 02 Maalis 2017, 16:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Moro, minkälainen allen edmondsien koko on? Us9,5 vaikuttaa pieneltä, mutta muut kenkäsi ovat uk9,5-10 kokoa joten onko AE:t samaa kokoluokkaa vai selkeästi n. Uk8,5?
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.