Oman kokemuksen perusteella Suittarin housut on täysin toivottomat, jos edes kerran elämässään on käynyt kääntymässä kyykkyräkillä. Ymmärrän tuskan.
Kovia on kyllä nämä tyylien kyykkääjät reisiä kasvattamaan. Eiköhän tuo ole enemmän ihan ruumiin rakenteesta kiinni kuin kyykkytuloksista. Mulla osuu suittarilta aika hyvin 50 koon takki ja 48 koon housut itselleni. Veikkaan että sitten kun kyykystä menee 200kg niin alkaa jo nuo housutkin vähän kirraamaan reisistä.

Mittasin muuten tuo jälkeen huvikseen että oma reiden paksuus on noin 58-59cm ja silti tuo suittarin housu jossa on ilmoitettu 56,40cm ei kiristä mistään eli ei taida nuo mitatkaan olla ihan kohdillaan.
anttijucc kirjoitti:
Pepe kirjoitti:En oo kaikki viestejä tarkkaan lukenut, mutta oletko bodannut reidet tosi paksuksi?


Tosi paksusta kaukana, omat mitat vyötärö 80 - lantio 102 - reisi 63, katoin Suittarin Havanaa tarkemmin ja huomasin tarpeeksi tilavan reiden (67,20) tulevan koossa 60, missä lantio 128 ja vyötärö peräti 110. Joko olen lukenut jotenkin väärin, tai sitten tämä vaikuttaa jo toivottomalta.


Varo vaan, Jussi iskee vielä.
Paljonko kyykkäystä on paljon?

Pohkeet mulla yleensä ottaa ensimmäisinä kiinni housuissa, liikaa juoksua? Silti pystyn vetelee slimmeissä 30" vyötäröllä.
^ Mulla ei ota pohkeet missään. En edes treenaa pohkeita enää, mutta jalkoja sen edestä. Kasvaa siinä sivussa sen, mitä kasvaa eli ei juuri ollenkaan.

Toisaalta on turha verrata sokeasti pelkkää reiden kokoa ja housujen reisimittaa, kun siihen lopputulokseen vaikuttaa mieltymykset. Toiset haluaa tiukempaa fittiä toiset rennompaa. Mulla on eakin kans samaa kokoluokkaa reidet. Ihan hyvin löytyy farkkuja.
Voihan ne pohkeet olla isot suhteessa muuhun jalkaan, varsinkin jos meininki on 30" ja slim. Minulla pohkeet kinnaavat joissakin housuissa, mutta se taitaa vain olla seurausta liian kireästä reidestä ja sen vaikutuksesta kankaan laskeutumiseen. Tämä siis villa- ja pellavahousuissa, farkuissa ja chinoissa slimmit tyylit menevätkin jo paremmin.
Irtotakin (villaa) hihoihin on pidemmän pukupussissa säilyttämisen jäljiltä tullut pituussuuntaiset vekit sen mukaan miten hiha on pussissa laskostunut. Milläs noista pääsisi näppärästi eroon? Höyrysilitysraudalla höyryttämällä?
quadratic kirjoitti:Irtotakin (villaa) hihoihin on pidemmän pukupussissa säilyttämisen jäljiltä tullut pituussuuntaiset vekit sen mukaan miten hiha on pussissa laskostunut. Milläs noista pääsisi näppärästi eroon? Höyrysilitysraudalla höyryttämällä?

Mikäli ei ole järkyttävä kiire käyttöön, niin ne tasaantuu itsestään päivässä tai parissa. Tässä tosin taitaa olla jotain väliä puvun tuennalla. Jos taas on kiire, niin höyry auttaa. Itse en ole silitysraudan kanssa säätänyt, mutta luulisin, että toimii yhtä hyvin kuin suihkukikkakin.
Onko taskuliinan käyttäminen välttämätöntä pukuseteissä vai makuasia? En tiedä pukujutuista oikeastaan mitään. Mielestäni esim. mustat kengät, navy villapuku ilman toppauksia ja valkoinen kauluspaita näyttää hyvältä ilmankin taskuliinaa. Tietysti vois ostaa suitsupplystä valkoisen taskuliinan, eihän ne paljoa maksa. Tykkään minimalistista pukuseteissä, joissa ei ole asusteita tyyliin Jil Sander jne.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.