the_graduate kirjoitti:On kyllä, pidin itse kans kovasti. Pikkuhuopalahti on ilmeisesti levottoman sorttinen nykyään?


Ei se edes taida olla, en ainakaan mitään ole kuullut. Muuten vaan ankea mesta, jossa julkisivut alkoi putoilemaan kaduille noin kymmenen vuoden jälkeen. Meilahden yläaste oli persläpi jo aikoinaan kaikkien tarkkailuluokkien ansiosta, nyt kun lukio on lakkautettu ja PiHu vieressä niin en usko menon parantuneen siellä ;)
babar kirjoitti:Siinä suunnilleen Beamin kohdalla Union Fiven vieressä oli ainakin 2000-luvun alkupuolella jokin vaatekauppa, jonka jotenkin ainakin minä assosioin Union Fiveen. Myynnissä oli ainakin Camperia, Nudieta sekä Acnen edeltäjää Action Jeansiä. Sen tarkemmin en muista. Taisi olla myös jotain Jenkeistä (?) thriftattuja uudelleen printattuja collareita.


Just tämä. Union Fiveen sillä jokin liityntä oli, ehkä jopa nimen puolesta.
the_graduate kirjoitti:Oli kyllä. Junkkaa / drum'n'bassia, räppiä, ei-super-rarea soulia ja funkia kaupan. Aikaa ennen Lifesaver Recordsia. Putiikkia piti Nenis (myöhemmin Top Billin -meiningeissä) ja muistaakseni Alimo oli siellä duunissa / omistajana myös (ennen Alimo & Control / Suomalaiset People häröilyä). Levykaupan nimeä en muista, mut muistan et hain sieltä läjäkaupalla V Recordings, Moving Shadow ym junkka-12-tuumasia. Nyt niiit EZ Rollerseja ja Dillinjoita ei oo levyhyllyssä enää ainuttakaan.

Nimi oli niinkin kekseliäs kuin Union Five Records. Oli Lifesaverkin silloin jo olemassa. Ja Dis'n'Dat ja Kosmonautti ja mitä näitä nyt oli. Ite tilasin d&b:t siihen aikaan vanhasta kunnon Junosta. Roni Sizet ja Ed Rushit on vieläkin jossain kaapin perällä. Tuu hakee jos on ikävä.

Tuliks tästä nyt vanhojen setien muisteluketju?
juha kirjoitti:
the_graduate kirjoitti:Oli kyllä. Junkkaa / drum'n'bassia, räppiä, ei-super-rarea soulia ja funkia kaupan. Aikaa ennen Lifesaver Recordsia. Putiikkia piti Nenis (myöhemmin Top Billin -meiningeissä) ja muistaakseni Alimo oli siellä duunissa / omistajana myös (ennen Alimo & Control / Suomalaiset People häröilyä). Levykaupan nimeä en muista, mut muistan et hain sieltä läjäkaupalla V Recordings, Moving Shadow ym junkka-12-tuumasia. Nyt niiit EZ Rollerseja ja Dillinjoita ei oo levyhyllyssä enää ainuttakaan.

Nimi oli niinkin kekseliäs kuin Union Five Records. Oli Lifesaverkin silloin jo olemassa. Ja Dis'n'Dat ja Kosmonautti ja mitä näitä nyt oli. Ite tilasin d&b:t siihen aikaan vanhasta kunnon Junosta. Roni Sizet ja Ed Rushit on vieläkin jossain kaapin perällä. Tuu hakee jos on ikävä.

Tuliks tästä nyt vanhojen setien muisteluketju?


Eikö tämä koko foorumi ala olla?
juha kirjoitti:
the_graduate kirjoitti:Oli kyllä. Junkkaa / drum'n'bassia, räppiä, ei-super-rarea soulia ja funkia kaupan. Aikaa ennen Lifesaver Recordsia. Putiikkia piti Nenis (myöhemmin Top Billin -meiningeissä) ja muistaakseni Alimo oli siellä duunissa / omistajana myös (ennen Alimo & Control / Suomalaiset People häröilyä). Levykaupan nimeä en muista, mut muistan et hain sieltä läjäkaupalla V Recordings, Moving Shadow ym junkka-12-tuumasia. Nyt niiit EZ Rollerseja ja Dillinjoita ei oo levyhyllyssä enää ainuttakaan.

Nimi oli niinkin kekseliäs kuin Union Five Records. Oli Lifesaverkin silloin jo olemassa. Ja Dis'n'Dat ja Kosmonautti ja mitä näitä nyt oli. Ite tilasin d&b:t siihen aikaan vanhasta kunnon Junosta. Roni Sizet ja Ed Rushit on vieläkin jossain kaapin perällä. Tuu hakee jos on ikävä.

Tuliks tästä nyt vanhojen setien muisteluketju?



Haha, niin tuli

Ja Union Five Records, mikä muu muka? :D

Oliks Lifesaver jo 97 / 98? Mä asioin siellä ekan kerran 99 kun olin muuttanut Helsingistä takas Turkuun.

En mä sitä mikitettyy koripalloa niin helvetisti kaipaa :D Mut kiitos tarjouksesta, well appreciated anyway.

Nuoriso todellakin on. Pilalla. Mä oon pihalla, kohta ihan konkreettisesti.

Vaatteet on mun aatteet
(tää ihan siks et saatais keskustelu takas raiteilleen. hmm.. )
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.