Muistan kun sain käsiini ekat Visvimit joku 4 vuotta sitten, FBT Ancestorit. Silloin ymmärsin, miksi hype oli niin armoton. Nykyisin tosin kusetushinnat, vaikka kamppeet on toki edelleen aivan priimaa.
Aiemmin oli kanssa se, et ero euro- ja japsihintojen välillä oli ihan valtava. En oo seurannut et miten nykyään, mut esim kun kaveri hustlas mulle aikoinaan Gy Foley Folkit (sellaiset stan smith -imitaatiot), niin niiden hinta oli about sama kuin Common Projectsit silloin. Oliskohan ollu jotain 300€:n hujakoilla. Saattoi olla jonku verran alle tai vähän päälle, mut noissa summissa suurinpiirtein. Tiedä et saiko niitä silloin mistään euroopasta ees, mut jenkkihinnoissa ne oli jtn 550$ muistaakseni.
Visvimin kamat on muistaakseni edelleen Japseissa huomattavasti halvempia. Myyrä taitaa olla foorumeiden Visvim-heimopäällikkö?
Lol, en nyt sentään heimopäällikkö. Pitäisi kyllä varmaan vähän enemmän keskittyä Visvimiin, kun fitti on mulle aika sopiva. Iron Heartia on kaapissa jo aika paljon + niiden kamat on eurooppalaistuneet aika paljon viime vuosina. Mutta made in china -uhka leijuu Visvimin yllä... :(

Jonkun verran mulla näitä kuitenkin on, jos jostain haluatte fotoja tms. speksejä niin kyselkää ihmeessä. Rotseista löytyy pari Bickleä, 102 ja Alta. Yhdet 05R farkut on postissa, samoin SS four corners one wash. Kengissä en ole ollut kovin onnekas kokopolitiikan suhteen, joten olen jättänyt niiden ostamisen nyt väliin. Americanat kuitenkin on sopivan kokoisena ja on kyllä niin mukavat kengät, että pakko poistaa jossain vaiheessa Folkit... Ja Whymperit... ja oliivi herringbone nomad... ja...

Anyway, harmaa Bickle on ollut todella kovassa käytössä ja se on ihan helvetin hyvä rotsi. Ihan helvetin hyvä.
Visvim-fittejä varsinkin olisi siistiä nähdä.

Itsellä vähän kaksijakoiset fiilikset Visvimin suhteen. Aika paljon kamaa menee ihan ohi, mutta jotku Virgilit ja Fbt:t on tavallaan jo sellaisia klassikkoja (sanan jossain merkityksessä ainakin) että jossain vaiheessa on varmaan pakko poistaa. Sit toisaalta kun miettii, niin Virgilien hinnalla esim sais jo Vibergit tai John Lofgrenit, enkä oikein kuitenkaan usko et ensinmainitut pärjää jälkimmäisille vaikka laadussa. Ehkä se nyt kuitenkaan ei näistä puhuttaessa se kaikkein relevantein näkökulma.
bowtiepasta kirjoitti:Visvim-fittejä varsinkin olisi siistiä nähdä.


Voin koettaa aktivoitua vähän tällä puolella. En pidä itseäni mitenkään hyvänä pukeutujana ja siksi arkailen laittaa mitään kuvia nettiin. Enemmän fiilistelen siistejä kledjuja ja saan niistä iloa päivittäin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.