Viimeiset ois siinä. Takki lähti tilaukseen -30% alennuksella varustettuna. Mukana lineri minkä luulisi lisäävän monikäyttöisyyttä. Tosiaan aika arpa tuo takki. Onko porukalla mitään mielipidettä tuohon?
Kuva
Kuva
oktopus kirjoitti:
ämäs kirjoitti:Eiks naisten kenkiin oo omaa foorumia...


Kirjoititko nyt varmasti oikeaan välilehteen tän kommentin?


Noniin ämäs, muualla nämä.

En kyl ikinä voisi noita kenkiä pitää, mut arvostan pokkaa vetää tuollaisissa koroissa.

Vinnyllä hyvät poistot. Stonarin kollari toimii aina, vaikka osa jengistä on varmaan sitä mieltä, että kompassi on liian teiniä.
Pepe kirjoitti:
oktopus kirjoitti:
ämäs kirjoitti:Eiks naisten kenkiin oo omaa foorumia...


Kirjoititko nyt varmasti oikeaan välilehteen tän kommentin?


Noniin ämäs, muualla nämä.


Joo anteeksi, mutta noille koroille tämä oli välittömästi ensimmäinen mielenyhtymä. Vaatii kyllä asennetta ottaa noi haltuun. Itse näyttäisin noissa mega-Paulalle. Siksi pysyttelenkin lähempänä maanpintaa.
Eikö jokanen oo tässä vaiheessa nähny sen verran Hedi-meininkiä ettei säikähdä pientä korkoa? Toista se on Rickillä:

Kuva
Svensson Classic Low -50%, elämäni ensimmäinen parempi tennari, mitkä eivät edes paikkaa Commoneita - henkilökohtaisesti tämä siluetti miellyttää enemmän

Kuva

Meerminin chelseat

Kuva

Acne Canada

Kuva

AMI tote -50%

Kuva

Kamalasti menee rahaa vaatekaapin rakentelemiseen. Minulla on ollut jo vuosia ollut vahva visio siitä, että millaisia kappaleita haluan kaappiini, mutta rahatilanteeni oli niin heikko, etten voinut pukeutua muuhun kuin HMään ja UFFiin. Nyt on rahaa taskussa, ja ostoksia tapahtuu melkoista tahtia. Vielä puku, niin homma alkaa olla paketissa. Voikin hyvillä mielin kantaa noita vanhoja HM rytkyjä sinne keräyslaatikkoon, toivottavasti niistä on apua jollekin tarvitsevalle.
Kuva

Sopiva kuvioitu irtorotsi on ollut kiikarissa jo pidempään ja edelliset sammarit olen omistanut varmaankin yläasteella. Nyt sopivat löytyivät Barenan talvimallistosta.

- Giacca Maritoso Navy/Grey
- Pantalone Rampin Molveno Nero
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.