uros kirjoitti:Jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee olla nahkatakki.


Totuus (vaikka Turussa ehkä oltaisiinkin toista mieltä).

Temple of Jawnz (TOJ):in takkeja:

Kuva
Kuva
KuvaKuvaKuva
^ !!!!!!!!

Ja Joonan postaamat rotsit kyllä kaikki nättejä.

Omasta kaapista löytyy 2 rotsia, molemmista pidän varsin paljon, vaikkeivat käyttöä kovin paljon näekään.

Kuva

Kuva
^ On hyvän näköinen. bowtiepastaa ja pepeä lainatakseni, mokkatakit kiinnostaa.

Tää AMI:n mokkabomberi ehti jo kesällä käväistä sovitettavana Mr. Porterista, mutta ei sit valitettavasti istunut. Jotain vastaavaa jäin kyllä kaipailemaan.

Kuva

Mokkaa ennen pitäis kuitenkin ehkä saada vielä joku pintanahkainen lentäjänrotsi, TOJ CWU-45 on aika vahvana vaihtoehtona, jos nyt sen ehdin vielä tilata, ennen kuin TOJ ajetaan alas ja tulee uudet kuviot.

Kuva
Tuo AMI-mokkabomber on timmi - voisin käyttää ihan hyvin. Tummat denimit, sininen ocbd, dessut / weejunit ja tuo. Toimis. Mulla oli ysärillä Avirex USA mokkabomberi jonk olen kadottanut jonnekin.. Edelleen risoo.
^ Varmasti tiedätkin jo.. ja mun vastaus ehkä kaikkiin nahkatakkiasioihin, mutta TOJ:ilta saa aika nättiä "farkkutakki" tyylistä mokkarotsia about missä tahansa värissä. T-1 ja T-3.

Kuva

Kuva
Mulle ei nuo farkkutakkimallit putoa yhtään. Mutta raglanhihainen bomber kävisi kyllä - voisi olla hauska vaihtoehto välillä harringtonille tms.
Koppasin tän TOJ 2010 Bomberin viimeyönä. Periaatteessa diggailen kyllä enemmän nykyisestä 2011 A-2:ta, mut mitat osui tässä sen verran kohdalleen (istunee varmaan paremmin tällä hetkellä mulle kuin mistä on tilaus vetämässä), joten päätin poistaa SF:n puolelta. Messiin tulee irroitettava fur collar, mut saa nähdä osaanko sitä käyttää.

Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.