Huomenna Nike Lab launchaa taas Komyutereja. Jos joku on bongannut jonkun edullisesti ja fiksusti postittavan eurooppalaisen puljun, jossa allaoleva colorway, saa vihjata:

Kuva

Nikellä ei näkynyt vielä mitään, END. on paska toimitusten osalta ja kallis. BSTN näytti saavan vain olivea ja mustaa.

No hitto, tuo mistä kuvan linkkasin näyttääkin ihan toimivalta ratkaisulta...
Commonit ei loppujen lopuksi ole erityisen kapeat. Pitää vaan löytää oikea koko. Esim. minulle us 8,5 (42) stanit oli hieman pienet ja kapeat, mutta 41 koon achillekset just sopivat.
Viimeksi muokannut Nine, 23 Elo 2017, 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko muuten normi achillesissa sellainen varsinkin kannasta paksu geeli pohjallinen kuin retroissa?
Omaan jalkaan retron mataluus oli kyllä aika puhdasta vittuilua. Vaihdoin tilalle litteämmän pohjallisen ja nyt istuu hyvin, joskin vaimennus kärsii
Nine kirjoitti:Commonit ei loppujen lopuksi ole erityisen kapeat. Pitää vaan löytää oikea koko. Esim. minulle us 8,5 (42) stanit oli hieman pienet ja kapeat, mutta 41 koon achillekset just sopivat.

Jos minulle 43 on Commoneissa sopiva pituuden muttei leveyden puolesta, niin ei niistä kyllä kokovalinnalla taiota sopivia. Vai mitä meinasit?
Fossé Colline kirjoitti:
Nine kirjoitti:Commonit ei loppujen lopuksi ole erityisen kapeat. Pitää vaan löytää oikea koko. Esim. minulle us 8,5 (42) stanit oli hieman pienet ja kapeat, mutta 41 koon achillekset just sopivat.

Jos minulle 43 on Commoneissa sopiva pituuden muttei leveyden puolesta, niin ei niistä kyllä kokovalinnalla taiota sopivia. Vai mitä meinasit?

Voi toki olla, ettei malli sovi jalkaan ja siinä tapauksessa Svensson on parempi ratkaisu. Mukavuutta ei voi liikaa korostaa. Monet kerrat huomannut, että vähänkin epämukava kenkä jää lopulta vähälle käytölle tai käyttämättä.

Minulle pituuden puolesta pienin mahdollinen sopiva koko osoittautui kaikkialta muualta liian pieneksi. Yhden koon isompana kenkä tuntuu jalassa eri tavalla mukavalta. Jos on mahdollista ja kiinnostaa, suosittelen kokeilemaan yhtä kokoa isompana. Ainakaan omassa tapauksessa ei ole kahta kysymystä siitä, onko koko oikea.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.