Pepe kirjoitti:Margiela GATit - onko laatu niin hieno kuin olen ymmärtänyt? Kiinnostelisi, mutta 350€:lla haluaa jo tiettyä laatutasoa.


Mulla ollu nyt ~kolme kesää suhteellisen kevyessä käytössä.

Toisen kengän tikkaukset ratkesivat muutaman viikon jälkeen tuosta sisä- ja ulkovuorauksen saumasta kantapään läheltä. Sen kummemmin MMM:ää kuin NK:ta ei asia kiinnostellut.

Muuten ei valittamista ja pidän noista erittäin paljon, todella nätit ja mukavat kengät!
3 vuotta käytössä. Pesua kaipailisivat tällä hetkellä, ja sisäpuolelta kantapäästä vois käydä paikkauttamassa suutarilla, siitä alkoi nahka tässä kevään mittaan hajota. Tekis mieli ostaa toisetkin, mutta ei taida olla vielä muutamaan vuoteen tarvetta...

Ennen:
Kuva

Nyt:
Kuva
Kuva
Kuva
Niin ja nauhathan mun piti vaihtaa, kun toinen katkes. Muuten ei oo kyl ollu ongelmia. Kesäkäyttöön nää on aika lämpimät.
oktopus kirjoitti:Kesäkäyttöön nää on aika lämpimät.


Tämä.

Omat on vielä vähän turhan reilut, koska ne silloin sai niin törkeen halvalla. Sitä paikatakseni oon varsinaisen muotoillun sisäpohjan alle laittanu sileän ekstrapohjan. Käyttömukavuudeltaan ne on muodostunut vielä paremmiksi sen takia, mutta toi hikoiluhomma varmaan korostuu vielä enemmän.

Laadullisesti noi on aika hyvät. Mulla siis ruskeat high topit, jotka eivät kyllä designiltaan oo niin makeita kuin noi matalat. Omista tulee vähän turhan dress sneaker vibat.

Nyt ostaisin low topit, joita ainakin ennen pystyi käyttämään ilman nauhoja slip-oneina sen sisäosan kuminauhan avulla.
Miten vertautuu laadun puolesta Commoneihin? Sama kiinnostaa lämmön osalta. Commonit menee kuitenkin kesällä ihan hyvin.
Nää on lämpimämmät.

Oon käyttänyt Commoneita suhteessa paljon vähemmän. Noi mustat CPt on vuotta myöhemmin ostetut. Ne näyttää omaan silmään aika paljon pliisummilta vaikka ovat ikääntyneet vähemmän. Luulen että valkoiset CPt ottaa ikää paremmin.
Margielan gatit on kivat, mut kasuaalimmat kuin commonit. Pidän commoneita monikäyttöisempinä. Kuukauden käytön perusteella voin suositella margielan og replica versiota. Myös ne originaalit saksan armeijan on hyvät. Adidaksen bw versiosta olis kiva kuulla, jos joku on kerennyt poistamaan.
Nine kirjoitti:Myös ne originaalit saksan armeijan on hyvät.


Tästä oon kyllä eri mieltä. Hinta ja laatu on linjassa, ja noi BW-Sportit on just sitä mitä kolmella tai neljällä kympillä voi olettaa saavansa.

Samaa mieltä siitä että nää on vähän kasuaalimmat kuin CP:t.
oktopus kirjoitti:
Nine kirjoitti:Myös ne originaalit saksan armeijan on hyvät.


Tästä oon kyllä eri mieltä. Hinta ja laatu on linjassa, ja noi BW-Sportit on just sitä mitä kolmella tai neljällä kympillä voi olettaa saavansa.

Samaa mieltä siitä että nää on vähän kasuaalimmat kuin CP:t.

Tarkoitin, että hintaansa nähden hyvät. Tietenkään 35-40 euron tennareita ja 300+ euron tennareita ei voi verrata yksi yhteen. Ero Bw-sporteilla ja Margielan replicalla on about sama kuin Commoneilla ja Staneilla.

Mulla oli pitkään kolmet OG Gatit beatereina. Hyvin palveli kaikessa opiskelijavapusta prisman hyllyttämiseen.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.