No myönnetään, ostin Gyakusoun paidan, takin ja trikoot mutta kilometrejä tulee niin että voinen sen perustella. Todella halpa harrastus noin muuten.
Sattuvasti avattu eli guilty as charged täällä.
Mut täytyy sanoa et juoksutouhut kyl lähti uusille leveleille kun sai kunnon kamppeet kehiin. Ennen kun tuli painettua milloin missäkin itseinhoa aiheuttavissa rytkyissä niin jotenkin se kynnys lenkille lähtemiseen tais olla korkeempi.
Ja Co-Rea kompaten melko halpa harrastushan toi lopulta on.

Muita urheilulajeja ei niinkään tuu harrastettua, fillarointia ihan työ- ja huvimatkamielessä ihan normivaatetuksella. Salille kelpaa sortsit+lenkkarit-yhdistelmä sekä luonnollisesti BRO-paita täytyy olla...
Jos joku keksisi jonkun paikan, josta tällaiset vielä L-koossa löytyisi niin olisin kiitollinen. Jäi setti vähän vajaaksi ja kesällä ei trikoissa tee mieli juosta:

Kuva
Kolme vitun raitaa A-DI-DAS!!!
Ei tule muuta käytettyä treenatessa, pääasiassa juoksuvaate puolelta rätit eli trikoot ja t-paita, salilla sortsit. Kausimallistojen värit addulla on yleensä ihan vitun hirveitä, oranssia eri sävyissä ja välillä jotain kusen keltaista. Välillä tosin sattuu helmiä joukkoon. Mut ku halvalla saa niin ei auta nillittää.
gyakusout kiinnostaa (tän vuoden värit ei oo mun mielestä ihan yhtä hyvät kuin viime vuonna). Myös jotkut nätit collegehousut, hupparit ja sweatshirtit kiinnostaa.
Viime vuonna kattelin hämmentyneenä muiden treenikamoja kun olin ite shortseissa ja t-paidassa.

Nyt on megginsit ja kompressiopaidat melkein aina päällä. Pitää lämpimänä ja antaa tuetun (varmaan plaseboa) olon. Jalassa Five Fingersit, juoksemiseen Lunarlonit.
Pitäis siis varmaan upgradee. Mulla on jo parin vuoden ajan ollut käytössä jotkut ihan perusshortsit ja Outlierin merino t-paita. Paita on kyllä ollut erinomainen, mut ehkä se plasebo kirittäisi parempiin suorituksiin.

Meggingsejä kohtaan varovainen kiinnostus, vaikka mielestäni leggarit + shortsit -kombo näyttääkin ainakin toistaiseksi vähän hönöltä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.