Voisin internet-tyyliin vastata jotain nasevaa, mutta huomautan vain että puhun Uniqlon takeista. Uniqlolle 100€ on mielestäni hyvä katto mille tahansa tuotteelle.
OAMC on mun uus suosikki. Tällä hetkellä omistan vain yhden takin näiltä, mutta voin kuvitella koppaavani paljon kamaa kun vaan budjetti sallisi.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Hah. Lemairet vaan tuntuu välillä vähän turhanki basicilta. Voi olla et toi "ryönä" näyttäis sitte vaa nololta.
Lemaire on siitä siisti designer, että jopa ovh voi harkita ostavansa, kun laatu ja matskut on ihan eri levelillä vrt nää "ryönämerkit".
^ Olisi mielenkiintoista tietää tarkempaa speksiä tuosta laatu ja matskut erosta. Mitkä on merkittävimmät erot?
OAMC mulle aika tuntematon brändi, joku pieni silmien avaus ois kiva. Tai siis tyylistä jonkin joku käsitys, mutta enemmän kiinnostaisi, miksi se kiehtoo yli muiden vastaavia vaatteita tuottavien jutut.
Laadun arviointi yksityisellä henkilöllä jää tietenkin kovin subjektiiviseksi kun otoskoot ja vertailukohdat on minimaalisia.
Ehkä tässä tärkeimpänä on, että tuotteet eivät ole kärsineet käytön aikana omalla kohdalla. Lisäksi brändin markkinointi tuo merkittävämmin esille materiaalit kuin useammat highend putiikit. Koen itse, että Lemairen hinnoittelu on korkea, mutta vielä jotenkin perusteltavissa materiaaleihin nähden. Lopultahan tässä kuitenkin palataan siihen, että on ollut tyytyväinen tuotteisiin joita on käyttänyt.

@Makkomukko

OAMC mielestäni yksityiskohdat on näiden tuotteissa se juttu ja fiilis vaan merkistä on hyvä. :D
Tässä esimerkki designer ryönästä on merkin kengät, jotka jo tuotekuvien perusteella näyttävät siltä että en uskaltaisi "laadusta" maksaa vaikka designista tykkäänkin. Mielestäni Lemairella ei tällaisia ylilyöntejä ole.

Kuva
Workwear-osastoon varmaan menee...
On kiva nähdä, kun kotimaisilla firmoilla on jotain yritystä: tässä ulkoiluvaatevalmistajana tunnetun nurmeslaisen Sastan malliston "katu-uskottavampaa" (heh) osastoa

Kuva

Zalandon kuvissa näyttää hiukan tummemmalta

Kuva
Kuva

Tässä on mielestäni jotain oikeansuuntaisia elementtejä. Ois kiva nähdä enemmän siedettävän näköistä ja - laatuista settiä suomalaisilta toimijoilta, ja vaikka tää ei nyt mikään seuraava pitti-hitti ookaan niin kuitenkin näkisin että askel on otettu oikeaan suuntaan, kun tuotteiden kohderyhmää tällä tavalla laajennetaan metsästäjistä myös kaupunkilaishenkisempiin tyyppeihin. Vaikuttaa siltä että on hiukan alettu oivaltaa että workwear ja heritage-hommille on oma asiakaskuntansa. Materiaali on muuten italiassa kudottua kierrätysvillasarkaa ja hinta siinä kahdensadan korvilla.
Hiukan häiritsee kieltämättä toi logo joka napissa.


Haters will hate, vähän on talvisotavibat mut itse suhtaudun myötätunnolla siihen et tällaiset perinteikkäät toimijat koittaa kehittää itseään.
^Zalandon kuvissa valolla on jonkinlainen suunta ja siksi takin kangas näyttää ihan kivalta. Valmistajan oma kuva on kyllä valaistu niin ankean tappavasti, kuin mahdollista.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.