Täältä foorumilta ostettu nyt itselleni ensimmäinen Asket Oxfort. Ensitunnelmat seuraavat:

Laadukkaan oloinen materiaali. Mukavan paksu. Hihat aikalailla spot on ja kellokin menee hihan alle josta plussaa. 171cm mittaa ja Small/short vaikuttaa juuri passelilta JOS helman jättää housujen päälle; muuten joutuisi ottamaan regularin ja samalla hihat liian pitkiksi. Fitti tuntuu olevan tällä elintasolla kohtuu slim mutta ei liikaa. Kaulus voisi olla kokoa isompi (41 itselle passeli) mutta kun ei ylänappia laita kiinni niin toimii. Ei tietoa monta kertaa tuo paita on pesty, joten aika näyttää onko laatu ensivaikutelman kaltainen. Mahdollisesti varauksella jatkoon.
^ Asketin sivuilla on hyvät mitat. Varaudu sentin heittoon suuntaa tai toiseen, yleensä alaspäin.

Asketin s-short ja m-short on molemmat mihin tahansa muuhun oxfordiin verrattuna lyhyitä. Mulla on kokemuksia molemmista. M-short takapituus on jotain 71,5 cm. Sen pituinen paita menee helposti housujen ulkopuolella vaikka olis 170 cm tai alle. Mä oon lyhyt ja mulle toi m-short on pituuksista parempi.
Itselle lähdössä asketin huivi tilaukseen. Myös college ja merino kiinnostais. Äkkiseltään en löytänyt merino sweaterista, enkä sweatshirtista sen tarkempia arvosteluja, niin laittakaahan omia mielipiteitä tulemaan
Hyvän oloista merinoneuletta ja ocbd paitaa asketilta. Neuleet hiukan eri sävyisiä kuin netin kuvissa, vaikka ipadin näytön ei pitäisi valehdella.. Kollari on ehkä hieman tylsä, mutta mustana aika hyvä, voi pitää myös kauluspaitaa alla. Jokin tässä brandissä puhuttelee, vaikka hinnat on suolaisia, laatu on aika jees ja valikoima täydellinen.

Viitaten kokokeskusteluun, 174 pitkänä M regular toimii. Mutta nämä on niin kiinni siitä millaisen istuvuuden haluaa ja millainen ruumiinrakenne on. Minä tykkään pitää sitä paitaa vähän tähän tyyliin (kuva netistä): http://i.imgur.com/sOq2w26.jpg
Harmittavasti päässyt toi Asketin harmaa huivi loppumaan. Tiedustelin asiaa aspasta, niin joulukuun puolella olisi tulossa taas saataville. Täytynee olla silloin hereillä.
Merino-villapaita ja nippu t-paitoja tuli postissa.
Villapaita melko ohut, mutta ihan hyvä näillä säillä. Kylmemmille keleille sitten joku muu vaihtoehto.
T-paidat varsin jees. Ainakin näitä tilaan joskus lisää.
Molemmissa sama koko. T-paita sopivan rento, villapaita tuntuu pienemmältä, mutta ei ole liian tiukka. Sovitustilaisuudessa kashmir-villapaita oli huomattavasti reilumpi mitoiltaan.

Edit:

Villapaita olikin M regular vaikka tilauksessa ja pakkauksessa luki L regular. No kyllä tämän pitää.
Chinoista ilmoitus. Varmaan hyvät, mutta tuon kuvauksen perusteella käytännössä kaksi eri mallia, joista normaalit koot 30", 32" ja 34" lahkeilla? Slim ja regular fit. Nopeasti katsottuna toi sizing on ihan perus eli samaa kuin housuissa yleensä. Odotin näitä, mut nyt en ole varma, alanko tilaamaan, haluaisin fittiin lyhyemmän lahkeen kuin virtualizer antaa. Hintaa 120 €.
Olihan siellä onneksi myös w36" eli orastavalla Sali-Markullakin on mahdollisuus ehkä mahtua kyseisiin byysoihin.
Viimeksi muokannut HZG, 12 Joulu 2017, 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.